L’Ajuntament de Benissa informa que les empreses que ja formen part de l’Associació del Comerç i l’Empresa de Benissa (ACEB) no han de realitzar cap tràmit per a participar en la Campanya de Nadal 2025 “Este Nadal, al comerç local mòbil de regal”.
Per contra, les empreses que encara no estan associades a l’ACEB i vulguen participar en la campanya hauran de presentar una instància a través de la Seu Electrònica de l’Ajuntament de Benissa (https://benissa.sedelectronica.es), abans del 10 de novembre de 2025.
L’Ajuntament, amb la col·laboració de l’AFIC-CREAMA i l’ACEB, anima a tots els comerços i empreses del municipi a sumar-se a esta iniciativa que busca dinamitzar les vendes, fidelitzar la clientela i reforçar el teixit comercial local durant les festes nadalenques.
“Volem que cap empresa de Benissa es quede fora. Participar en la campanya és una oportunitat per a fer poble, donar visibilitat al comerç local i impulsar l’economia de proximitat”, ha destacat el regidor de comerç i Creama.
Per a més informació, les persones interessades poden contactar amb l’agència AFIC-Creama o consultar les bases completes de la campanya.